eMAG_Marketplace

Managementul comenzilor

Este o activitate care presupune multa atentie si precizie, mai ales atunci cand lucrezi simultan in mai multe marketplace-uri si platforme de vanzare. Este activitatea in decursul careia se ineractioneaza cu clientul direct si de experienta pozitiva pe care o va avea acesta depind eventualele comenzi viitoare.

Primirea comenzii presupune deschidere unui proces care are urmatoarele etape:

Analiza comenzii este acea activitate in urma careia te asiguri ca ai toate datele de livrare, exista matfa in stoc si corespunde calitativ si cantitativ, astfel incat sa poata fi livrata.

Confirmarea comenzii de catre client este o actiune pe care noi o consideram importanta si recomandam sa se realizeze. In urma discutiei cu clientul poti afla ca nu mai confirma comanda si in acest caz nu mai au loc urmatoarele etape si salvezi si un cost de transport dus-intiors. Exista si comenzi care se modifica in urma discutiei cu clientul, in sensul schimbarii caracteristicilor masurabile ( marime, etc) sau nemasuranbile ( culoare, etc). Sunt de asemenea cazuri in care clientul mareste sau micsoreaza numarul de produse la un anumit reper.

Pregatirea comenzii este o activitate care se desfasoara in zona logistica si presupune culegerea comnzii, ambalarea si impachetarea produsului

Livrarea comenzii se refera la generarea AWB si a etichetelor cu date de contact, precum si relationarrea cu transportatorul.

te-am convins ?

Contacteaza-ne sa incepem.

nu te-am convins?

Contacteaza-ne pentru mai multe detalii.

La vremuri noi, solutii noi. HELPLIST!

This website uses cookies to enhance your browsing experience.