- 20 iulie 2018
- Posted by: viorel
- Category: noutati
Din ce în ce mai mulți români încearcă să dezvolte produse și startup-uri care au legătură cu țara noastră. Pe măsură ce se dezvoltă lanțuri mari de hypermarket-uri, românii vor produse locale. Așa a luat ființă și Traista Urbană, un nou marketplace pentru produse exclusiv locale. Am vorbit cu Tudor Copaci, cofondatorul Traista Urbană.
Tudor Copaci a lucrat până la Traista Urbană în zona de trading și marketing. În prezent încă mai lucrează pentru rețeaua de afiliere 2Performant. Dar a vrut să facă ceva pe cont propriu și așa s-a născut Traista Urbană.
Ideea s-a născut în 2015 și, împreună cu partenerul său, Bogdan Anton, s-a apucat de treabă imediat. Au aplicat în 2016 pentru fonduri europene, iar în 2017 au primit un răspuns pozitiv. Din februarie 2018 platforma e live, iar acum e și populată cu produse românești.
Ideea produselor românești
„Am sesizat un neajuns pe piața produselor românești. Vedeam producători români foarte faini care ar fi vândut mai mult și mai bine dacă ar fi avut mai multe cunoștințe sau mai mult timp pentru promovarea produselor și brandurilor lor. Așa că ne-am întrebat ce-am putea să facem noi cu resursele pe care le avem ca să dezvoltăm ceva lucrativ dar cu sens, nu doar de dragul profitului că n-am fi dormit bine noaptea„, povestește Tudor Copaci.
„Răspunsul a fost să-i adunăm pe toți producătorii cu simț de răspundere și respect pentru produsele lor, pe o platformă online, promovăm platforma și îi provocăm pe oameni să-și facă altfel cumpărăturile. De la producători români”, explică Tudor Copaci.
Tudor explică faptul că nevoia este mai mare în rândul producătorilor. Poate că cei care cumpără nu știu că au și această variantă. Fondatorul Traista Urbană crede că atunci când cumperi de la un producător local, devii mai bun și te gândești mult mai mult la calitatea produsului sau la povestea din spatele creării lui.