Înveți rapid pașii pe care îi ai de făcut ca sa vinzi în eMAG

Comerțul online, in general, platforma eMag Marketplace, in cazul nostru, se dezvolta intr-un ritm foarte rapid.
Cea mai mare problema, atunci când devii seller eMAG este sa înțelegi cum funcționează lucrurile și apoi sa reușești sa ții ritmul cu dezvoltarea platformei!

Elimini majoritatea greșelilor inerente unui început

De fiecare data când începi o activitate noua, este imposibil sa nu greșești!
Greșelile în online înseamnă timp pierdut, vânzări mai mici și costuri, de multe ori, mai mari!
Ce putem noi sa facem pentru tine este sa iți arătam cum trebuie sa procedezi, astfel încât sa greșești cât mai puțin, deloc dacă se poate!

Timpi scurți pana la rezultate consistente

Atunci când începi o activitate noua care va începe sa funcționeze rapid vei avea o stare buna  și te vei simți  „motivat”.

Acesta este motivul pentru care unele afaceri merg foarte bine destul de repede după ce încep, dar și motivul pentru care peste 95 % dintre cele care încep nu obțin rezultate și se opresc!

Folosim cea mai buna platforma pentru webinarii - WebinarJam

Am ales pentru curs cea mai mare și buna platforma de webinarii.
WebinarJam doar cu asta se ocupa, sunt platforma de webinarii live și suport pentru acest tip de comunicare.
Aceasta oferă posibilitatea de a a accesa și viziona, ori de câte ori vreți un webinar, fără sa depindeți de răspunsul sau intervenția cuiva.

Curs eMAGnum 2

Cursul eMAGnum 2  va avea loc In perioada  4 SEPTEMBRIE  – 16 OCTOMBRIE 2018.

De data aceasta cursul eMAGnum va fi format din 7 webinarii, cate unul pe săptămâna timp de 7 săptămâni.

Cursul este structurat in 7 webinarii   (fata de 5 webinarii in eMAGnum1), deoarece in ultima perioada platforma s-a dezvoltat foarte mult si noile noțiuni trebuie parcurse in detaliu.
eMAGnum 2 – 7 webinarii – începând din 4 SEPTEMBRIE  2018!

In 15 Martie 2018 anunțam ca voi face primul Curs despre bune practici in eMAG Marketplace.

In perioada  12 Aprilie – 10 mai 2018, timp de 5 săptămâni, alături 14 cursanți am „desfăcut” si analizat toate lucrurile importante din eMAG Marketplace.

Am fost live cate 1.5 – 2 ore pe parcursul a 5 webinarii.

Din păcate in acest an nu va mai fi timp de încă un Curs, spre sfârșitul anului ne vom concentra pe vânzări – aplicam ce am învățat! J

Cel mai probabil eMAGnum 3 va începe in a doua parte a lunii februarie, cel târziu începutul lunii martie 2019.

Motivul principal pentru care ar trebui sa te înscrii la cursul eMAGnum2 !

Suntem selleri in eMAG din februaruie 2016!

Am listat peste 10.000 de produse!

Am primit peste 36.000 comenzi si am livrat peste 33.000 dintre acestea!

Echipa care asigura bunul mers al lucrurilor este formata din 11 persoane, din care 5 implicati in aprovizionare si listare, 3 lucreaza in partea logistica  si 3 pentru suport.

Echipa si experienta pe care am dobandit-o m-au facut sa incep acest curs.

Tot ce veți afla aici sunt lucruri verificate si testate de noi!

Experienta noastra in
eMAG Marketplace Romania

0

experienta

0

comenzi

0

produse vandute

0

valoare vanzari

Principalele motivele pentru care NU ar trebui sa te inscrii la curs!

Sa vinzi în online, sa vinzi în marketplace-uri, sa vinzi în eMAG,  de fapt înseamnă sa faci „business”! Dacă ai ajuns la concluzia ca afacerile nu sunt pentru tine, nu are rost sa cheltuiești acești bani!

Daca acesta este „motivul” pentru care tu nu începi sa vinzi in eMAG, este posibil sa nu fii făcut pentru acest lucru si, din nou, probabil ca este mai bine sa nu-ti pierzi timpul!

Iți pot confirma ca așa este!
Va fi nevoie de timp, munca si efort, deci daca nu ești dispus sa aloci aceste resurse unui business (general valabil pentru orice fel de business!), nu te apuca de așa ceva!
Va trebui sa te documentezi permanent, sa fii atent si preocupat de domeniu, altfel chiar daca printr-un noroc vei avea la început succes, se va sfârși prost!

Ce pot eu sa iți promit!

Nu a trecut o singura zi in ultimii 3 ani in care sa nu fi aflat ceva nou, ceva care sa ne ajute sa mărim numărul de comenzi sau valorile de vânzare.

Nu am avut o săptămâna sa nu fi testat un mod de lucru, in urma căruia sa avem rezultate mai bune.

Toate aceste lucruri si experiențe le vei afla in acest curs!

Chiar daca nu ai început sau daca deja ești seller eMAG, noțiunile vor fi explicate pe înțelesul tuturor, astfel încât la momentul aplicării noțiunii, la o simpla revedere a webinarului, sa poți pune in practica respectiva noțiune.

In cazul in care chiar nu reușești, vei avea tot suportul nostru, precum si comunitatea eMAGnum unde poți întreba si afla răspunsurile de care ai nevoie!

Structura acestui curs este in așa fel gândita astfel încât informația sa fie transferata către tine treptat într-o ordine fireasca si logica.

In principiu, acele lucruri pe care le afli, poți sa le pui deja in aplicare pana la webinarul viitor. Acest lucru este ideal, pentru ca eventualele întrebări sa le poți adresa la sesiunile de Q&A de la sfârșitul fiecărui curs!

Ce este eMAG Marketplace pentru un seller?!

  • Locul unde peste 1.000 selleri vând peste 100.000 lei/an
  • Platforma online cu o creștere de 47% fata de anul anterior
  • Platforma online care este lider de piața in Romania
  • Locul unde peste 700 de selleri sunt în programul Deschide Romania, ceea ce înseamnă comisioane la jumătate față de normal
  • Platforma care este lider de piața și în Romania, Bulgaria și Ungaria

Chiar daca ai magazinul tău online, trebuie sa fii si in eMAG Marketplace!

Dacă ești seller, este loc sa crești acest canal de vânzare!

Cine sunt eu?

Eu sunt Laurentiu Tigaeru Rosca.
Cred foarte tare ca „daca faci ce face toata lumea, vei trai cum trăiește toata lumea” si de aceea încerc sa fac ce nu face toata lumea!  😀

De aceea acum 3 ani, am renunțat aproape in totalitate la comerțul tradițional si mi-am mutat focusul pe zona „online”.
Aici am avut de luat prima decizie importanta, unde îmi voi vinde produsele in magazinul online propriu sau in marketplace-uri?!
Răspunsul corect este ca prin ambele canale de vânzare!
A doua întrebare a fost de ce unii au succes si alții nu reușesc sa vândă in online?!
Răspunsul corect este ca trebuie sa ai noțiuni de baza si sa te documentezi permanent, altfel nu vei avea rezultate!
Restul este despre produse, marketing, cashflow, comunicare etc.
Toate foarte importante daca ai trecut de primele 2 întrebări.
Ce vă propun eu?!
Sa va spun toate observațiile și experiența mea, sa le puneți în aplicare, sa le adaptați modelului vostru de business și veți avea rezultate într-un timp foarte scurt!
Propunerea mea este un curs de 7 webinarii unde vom discuta împreuna tot ce trebuie făcut ca sa vindeți cu succes în eMAG Marketplace!

Experiența mea de seller in Marketplace-uri!

  • partener MiniPrix din februarie 2015
  • partener eMAG Marketplace din februarie 2016
  • partener Amazon US din mai 2016
  • partener eMAG Marketplace Bulgaria din august 2017
  • partener Amazon UK, DE, FR, IT, ES din februarie 2108
  • + alte marketplace-uri: Carrefour.ro, Cel.ro, Allshops.ro

Noi de la inceputul anului pana acum in eMAG Marketplace Romania

0

anul

0

comenzi livrate

0

produse vandute

0

valoare vanzari

Cat costa Cursul eMAGnum2?

Classic Price
1199 LEI
13 - 31 AUGUST 2018, ora 23:59
Cursul eMAGnum2 este format din 7 webinarii ( fata de 5 cate a avut eMAGnum1! ), acest lucru datorandu-se cantitatii mari de informatii noi care au aparut in ultimele 6 luni in eMAG Marketplace.
EarlyBooking Price
899 LEI
1 - 12 AUGUST 2018 , ora 23:59
Cei care se inscriu la curs in perioada 1  – 12 August 2018 vor primi:

Discount de 25 % de la pretul intreg la care se adauga si un „BONUS!!!”– o ședința de 20 minute de Private Session pe Skype, in timpul sau dupa terminarea cursului, unde vor discuta cu mine despre probleme si soluții punctuale.

Calendarul cursului eMAGnum2

  • Webinar 1:   4 SEPTEMBRIE 2018
  • Webinar 2:  11 SEPTEMBRIE 2018
  • Webinar 3:  18 SEPTEMBRIE 2018
  • Webinar 4:  25 SEPTEMBRIE 2018
  • Webinar 5:  2 OCTOMBRIE 2018
  • Webinar 6:  9 OCTOMBRIE 2018
  • Webinar 7:  16 OCTOMBRIE 2018

Cursurile au loc live, săptămânal, in ziua de marti, de la ora 19.00,  începând din data de 4 SEPTEMBRIE 2018, timp de 7 săptămâni consecutive.
Durata unui curs este de 1 ora si 30 minute, după care începe sesiunea de Q&A, care mai durează aproximativ 20 minute.
După înscrierea la curs, veți primi acces in grupul privat eMAGnum. In acest grup vom comunica, întreba si răspunde, cu privire la orice problema legata de curs.
Tot aici, în timpul săptămânii,  se vor posta și întrebările pentru Q&A din webinarul următor.

Despre ce vom vorbi in Cursul eMAGnum 2

Ești sigur ca ai făcut bine setările de baza?!

Ești 100% ca politicile tale respecta legislația in vigoare?!

Aici în Webinarul 1 afli răspunsul la toate aceste lucruri, iți vom arata ce si cum trebuie făcut astfel încât sa nu mai pierzi aproximativ 30% dintre clienți! Așa spun statisticile!

Știi cați client ai pierdut din cauza acestor setări?!

Știai ca peste 50% din coșuri sunt abandonate de clienți atunci vând vad prețul pe care il au de plătit pentru transportul comenzii?!

Vom discuta, in detaliu, despre alegerea transportatorului, pentru ce si cat plătim acestuia, dar si ce si cat putem sa încasam de la client.

Este adevărat ca cea mai mare teama, atunci când cumperi din online, este ca daca nu-ti place produsul sau daca nu ti se potrivește, va trebui sa-l returnezi?!

Politica de retur trebuie sa fie simpla, clara, dar si corecta pentru ambele parți client si seller.

Ai simțit ca unii clienți abuzează de drepturile lor când este vorba de produse defecte sau care au garanție?!

Drepturi avem toți, au si clienții, dar si noi, așa ca hai sa vedem ce trebuie sa faci sa echilibrezi balanța!

Ai cumva senzația ca toate responsabilitățile cu privire la confidențialitatea datelor este la tine?!

Discutam aceasta tema, “GDPR vieții mele…” cum zicea cineva!
Webinarul 1 te învață cum poți scăpa de o mulțime de discuții inutile cu cei de la eMAG, cu clienții sau cu transportatorii si tot acest timp pierdut se va micșora semnificativ.

Ai idee cați clienți au văzut produsul tău luna asta?!

Știi de ce de ce doar X% dintre aceștia au cumpărat produsul tău?!

Produsul tău, “A”, apare tot timpul in căutările clienților care își doresc sa cumpere un “A”?!

Da, pentru ca sunt indexat pe toate căutările posibile!
Super ai răspuns corect, dar oare așa este?!

Ai observat in ce pagina este produsul tău când l-ai listat?!

Peste 70% din vânzare o fac produsele din prima pagina, de la pagina 4 in colo…nu exiști!!!

De ce ar alege un client produsul tău si nu pe al concurentei atunci când acesta caută ceva anume?!

Cei care vând bine, știu ca asta nu este la voia întâmplării!

Produsul lor este ales de clienți pentru ca face tot ce trebuie ca acest lucru sa se întâmple, tu cum stai la capitolul acesta?!

A ajuns pe listingul tău si nu a cumpărat produsul?!

A intrat pe produsul tău, dar nu l-ai convins sa îl cumpere! Păcat, erai atât de aproape! Acum e momentul sa afli ce trebuie sa faci!

Ai rata de conversie peste 3% la toate produsele?!

Primii 1.000 de retaileri online, la nivel mondial, au rata de conversie peste 3%!
Afla acum ce trebuie sa faci sa crești aceasta rata, adică sa apoi vânzări mai mari vara sa mai faci nimic!
Webinarul 2 ne ordonează ideile si mai ales felul in care trebuie sa facem lucrurile! J

Știi sa spui totul despre produsul tău?!

In comerțul tradițional clientul folosește toate simțurile ca sa ia decizia de cumpărare: văz, pipăit, gust, miros….si auz pentru ca de multe ori exista acolo si un vânzător pregătit sa facă vânzarea!

In online clientul este singur si folosește doar un singur simt, văzul!

 

Este produsul tău cel mai “atrăgător” de pe “raft”?!
L-ai stres de “praf”?!
Trebuie sa pui mai multa “lumina” pe el?!
Este pe “raftul” care trebuie?!

Ai înțeles exact!  Trebuie făcut totul ca la carte:

Titlul trebuie sa fie convingător si sa arate ce si cum rezolva problema cumpărătorului

Pozele de produs vor fi de calitate si vor prezenta produsul cat mai bine cu putința, astfel încât sa determine vânzarea efectiva.

Daca titlul si pozele nu au reușit sa convingă cumpărătorul, următorul element important in luarea deciziei de cumpărare este Descrierea.

Caracteristicile si filtrele sunt foarte importante la filtrarea căutărilor si la indexare.
Toate aceste elemente fac ca vânzarea sa fie mai mica sau mai mare!

“Preț bun de vânzăre” înseamnă “preț mic de vânzare?!

“Dincolo, …dincolo era mai ieftin!”
Esența comerțului este sa cumperi cat mai ieftin si sa vinzi cat mai scump!
Noi nu vindem pentru ca avem prețul cel mai mic, vindem deoarece avem prețul “corect”! Asta înseamnă ca avem un listing de calitate si el va determina vânzarea efectiva. Un preț prea mic generează suspiciuni, iar unul prea mare nemulțumește prin nivel.

Marfa in stoc si stocuri corecte!

Clienții își doresc o livrare cat se poate de rapida, deci ideal ar fi ca marfa pe care o ai listata, sa fie in stoc si sa o trimiți imediat. Cu cat întârzii mai mult livrarea comenzii, cu atât riști ca aceasta sa fie anulata, sau mai rău, sa fie refuzata de client.

Ce trebuie sa faci ca sa iți fidelizezi clienți in eMAG Marketplace?! 
Relația cu clienți, deși o știm cu toții, este unul dintre lucrurile grav neglijate de selleri, așa ca acum, in acest webinar, vom analiza tot comportamentul nostru cu aceștia. Daca aceasta relație este una corecta nu vei mai pierde o parte din comenzi, dar ce este si mai important, vei avea altele pe viitor, fără eforturi mari de la clienții mulțumiți!

Ești fericit ca ai livrat, ei bine nu te grăbi, încă nu ai si vândut!

Daca acum ești atent produsul va ajunge cum trebuie la client. Happy end!
Daca însă produsul este returnat deja încep durerile de cap!
Si daca ar fi numai o durere de cap, nu ar fi o problema dar de fapt va începe o perioada de nervi si mai ales costuri.
Exista totuși soluții, le vom discuta aici in Webinarul 5!

Iți plac banii, dar va trebui sa verifici cați si când iți vin de la eMAG!

“Si când ii găsești pe jos, te dai după un colt si ii numeri!”
Asta vom face si noi! Vorbim despre fluxurile financiare in detaliu.

Cum stai cu “culorile” prin Dashboard?! Da, acolo in dreapta!

Vom lua fiecare indicator de performanta si vom vedea ce trebuie făcut sa stea pe verde!
După mult timp, eMAG măsoară si impune standard de calitate, fie ca ne place sau nu!
Exista doar o singura varianta, conformarea!

Ai început sa vinzi si vrei si mai mult?!

Evident începi sa-ti pui problema de o face mai bine si mai eficient cu același efort!
Hai bine, daca ar fi sa fie mai mult efort, sa fie si rezultate mai mari, măcar pe măsura!
Este momentul sa te uiți atent la produse, sa vezi ce de ce unele produse nu se vând sau au mișcare lenta.
Ai observat ca unele produse sunt „vizitate“, de clienți, însă aceștia nu le si cumpăra?!
Acum este momentul, in acest Webinar, sa afli ce trebuie sa faci ca sa identifici produsele cu potențial si evident, sa acționezi!

Ai un produs extraordinar si i-ai făcut cel mai bun listing?

Super!!!
Fii atent însă ca bucuria s-ar putea sa dureze puțin, pentru ca daca cineva are același produs ca tine poate intra, si el, pe listingul tău!
Eiiii, asta nu mai este bine si mai ales ca s-ar putea sa pună si un preț mai mic ca tine!
Webinarul 6 este cel in care analizam variantele pe care le ai in asemenea situații!

O promoție, ceva?!

In principiu toata lumea iubește sa cumpere ieftin, chiar sit u când ești comparator!
Noi însă suntem vânzători si datoria noastră este sa vindem cat putem de scump!
Când si cum participam in promoții, vom avea acum, aici!

Sa ai un singur produs si sa vinzi mult sau mai multe produse si sa vinzi din fiecare?!

Cum este mai bine?!
Ideal este sa ai sau sa găsești multe produse cu vânzare mare! 🙂
In realitate, cel mai bine este sa ai mai multe produse care sa iți aducă vânzări bune, sigure si constante daca se poate, dar mai important decât toate, se diminuează riscul de a veni un competitor care vinde același produs ca tinsei sa iți „fure“ vânzările!
Un mix bun de produse te aduce într-o zona de siguranță din aceste puncte de vedere!
Cum găsim si unde, aceste produse aici aflam!

Bulgaria,…eMAG Bulgaria!

Atenție nu este la fel ca si cum „te duci la mare in Bulgaria“!
Faci lucrurile cum trebuie, ai un mix de produse bun, atunci poate a venit momentul unei scalari pe orizontala!
Hai sa vedem ce trebuie sa știi ca sa vinzi pe Bulgaria!

Cine mă ajuta sa realizez acest Curs!

Cerasela –livrări/retururi, promoții, financiar

Cerasela cunoaște in cele mai mici detalii ce se întâmpla cu comenzile.

De asemenea coordonează strategia de intrare in campanii si analiza rezultatelor acestora, atât in eMAG cat si in celelalte Marketplaces-uri, si nu in ultimul rând, verifica toate fluxurile financiare din firma.

Lucian – gestiune, listare produse

Gestiunea, de la intrarea produsului, recepționarea cantitativa si calitativa, pana la inventare si reglări de stocuri, intra in responsabilitățile lui Lucian. O alta zona de competenta a lui este listarea efectiva a produselor, unde, cat si cum, pe toate canalele de vânzări.

Madi – sourcing, documentații

Atunci când căutam produse, trebuie sa analizam nișa, concurenta si nivelurile de preț. După ce am adus produsele, Madi coordonează zona de documentare.

Viorel – suport tehnic

Alegerea si implementarea soluțiilor tehnice sunt atribuțiunile lui Viorel. Foarte importanta aici este comunicarea cu partenerii începând de la cele mai simple forme pana la cele de tip API.

Targetul nostru pentru 2018

0

anul

0

comenzi livrate

0

produse vandute

0

valoare vanzari

Cum arata vanzarile noastre, la zi...

Pareri ale celor din EMAGNUM 1

Laurentiu Diaconu

„Recunosc, la inceput, am fost sceptic! M-am inscris la curs doar ca sa mai acord o sansa acestui tip de vanzare, prin emag! Aveam produsele listate dar nu primeam comenzile asteptate si nici raspunsuri la intrebarile mele.

Am facut schimbari mici; am modificat si completat, atent,  toate caracteristicile produselor, unele le-am pus in familii, la alte produse am adaugat poze pentru detalii sau pentru a explica utilitatea produsului meu.

Am schimbat si valoarea cosului pentru transport gratuit si mi-am urmarit mai atent costurile de transport.

Rezultatele se vad; sunt multumit; banii pe care i-am dat pe curs i-am scos din prima luna de vanzari 😊.

Toate modificarile facute le-am invatat de la voi! Sunteti foarte buni in ceea ce faceti! Ati castigat in mine un cursant pentru urmatoarele webinarii! Abia astept  cele 2 ore de discutii, despre vanzari online!”

Daniel Tudor

„Pentru mine cursul a fost foarte bun, mi-a lămurit foarte mult lucruri pe care nu le înțelegeam sau nu le făceam bine. De exemplu, am corectat felul in care făceam listingurile si am obținut rezultate imediate! Mi-am schimbat si gândirea despre găsirea produselor. Va urez succes si voi fi prezent si la webinarul 2!”

noutati

  • Blugento, în colaborare cu DHL Express, lansează „Blugento Global”, serviciul care le permite magazinelor online din România să își extindă business-ul în afara țării

    Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de e-commerce bazate pe platforma Magento, în colaborare cu DHL Express, lansează „Blugento Global”, un serviciu dedicat magazinelor online care vor să își extindă activitatea peste granițe. Noul serviciu facilitează extinderea afacerilor românești în afara țării prin soluția tehnică oferită de Blugento, integrarea cu sute de canale

    1 august 2018
  • Inovații în serviciile curierilor

    O dronă care să îți livreze coletul acasă în mai puțin de 60 de minute. Este visul oricărei companii de curierat și, desigur, oricărui retailer online, o invenție testată deja în ultimii ani, inclusiv de gigantul Amazon. În România, nu a ajuns, încă. Dar nu este exclus, într-un viitor mai mult sau mai puțin îndepărtat.

    1 august 2018
  • Traista Urbană, marketplace-ul care vrea să te învețe să cumperi local

    Din ce în ce mai mulți români încearcă să dezvolte produse și startup-uri care au legătură cu țara noastră. Pe măsură ce se dezvoltă lanțuri mari de hypermarket-uri, românii vor produse locale. Așa a luat ființă și Traista Urbană, un nou marketplace pentru produse exclusiv locale. Am vorbit cu Tudor Copaci, cofondatorul Traista Urbană. Tudor

    20 iulie 2018
  • Miscare surpriza: Altex intra in eMag Marketplace

    Grupul Altex Romania a intrat recent in eMag Marketplace, comercializand in prezent circa 900 de produse. Este o miscare interesanta, cei doi retaileri fiind in concurenta acerba pentru pozitia de lideri de piata in ultimii ani. eMag a confirmat pentru wall-street.ro intrarea Altex in marketplace luna trecuta, pe 24 februarie. Anterior, in 2016, Complet Electro Serv, producator si distribuitor de

    10 martie 2018
e timpul sa incepem.

Completeaza campurile alaturate si noi pregatim prima discutie.